to jest odpowiedź na post:
<font color="#185d68">Jestem obywatelem Brazylii, mieszkam w PL od 2008 r. i chciałbym się dowiedzieć dlaczego cudzoziemiec nie może się przenieść do oferty abonamentowej nju, zachowując swój aktualny numer, z danymi z paszportu lub karty pobytu, ale może np. zamówić nowy numer? </font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Dlaczego nju ma dwa regulaminy, jeden na "abonament" (gdzie jest napisane, że mogą być podane dane z paszportu lub K.Pobytu) a drugi na "przeniesienie" (gdzie tych informacji nie ma [jest napisane, że ".... </font>zobowiązany jest przekazać Orange Polska dane zgodne z danymi zarejestrowanymi u dotychczasowego Operatora. Dane osoby fizycznej musza być zgodne z jej danymi z dowodu osobistego"])?
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">http://www.njumobile?g-dla-Abonentow-nju-mobile.pdf</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin-przenoszenia-numeru.pdf</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Abonament w Play, mam normalnie od 2014 r. na swoim nazwisku danymi z paszportu i karty stałego pobytu, więc w czym problem?</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">po rozmowie z Panem w czacie trafiłem do takich absurdalnych wniosków:</font>
<font color="#185d68">
</font>
Ia) Albo zrobię cesję na osobę z polskim obywatelstwem, albo nie ma możliwości przeniesienia. ("i kropka")
<font color="#185d68">Ib) Jeżeli już zrobię tą cesję na polskie nazwisko (Ia), to już nie będę mógł później odzyskać numeru na swoje nazwisko (czyli zrobić kolejną cesję na swoje nazwisko) podczas trwania abonamentu w NJU (???!!!).</font>
<font color="#185d68">II) Gdybym chciał zamówić nowy numer, to nie miałbym, w ogóle, żadnego problemu. Więc, w czym polega ta różnica?</font>
<font color="#185d68">III) Klient walczy o to, żeby się </font>przenieść <font color="#185d68">do oferty NJU/Orange z oferty KONKURENTA i jedyna odpowiedź, którą dostaje to "nie". </font>
PS- wysłałem im maila na adres: sklep@njumobile.pl z całą rozmową przez czata i prośbą o wyjaśnienie sytuacji i czy w ogóle to przeniesienie jest możliwe...
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Pozdrawiam!</font>