W Nju jak w każdej usłudze mogą pojawić się niespodziewane problemy, choć ciągle uważam, że zdecydowana większość i tak wynika z niewiedzy samych użytkowników lub ich błędów, świadomych, bądź nieświadomych.
Jeśli coś nie działa zgodnie z regulaminem danej usługi to składa się reklamację, w razie potrzeby odwołanie od reklamacji i ostatecznie skargę do UKE.
Jeśli problem występuje wielokrotnie i wydaje się nie do rozwiązania nawet przy pomocy UKE, co może mocno irytować użytkownika to zawsze jest możliwość zmiany sieci na inną, bo niezależnie od wariantu nie ma tutaj umowy na czas określony.
W ciągu ostatnich 2 lat nie doświadczyłem żadnych mega problemów w Nju, które zniechęciłyby mnie do tej sieci.
Na rynku jest spory wybór, także każdy powinien znaleźć coś dla siebie dlatego zamiast jęczeć to proponuję konkretne działania jak: przeczytanie regulaminów i poznanie zasad obowiązujących w danej usłudze, złożenie reklamacji, skargi do UKE, a ostatecznie zmianę operatora i tyle w temacie.
[edytowane przez nju_klient o 11:11 w dniu 2016-05-30]