U mnie występuje dokładnie ten sam problem. W moim przypadku pocztę głosową można skutecznie wyłączyć/włączyć w automatycznym biurze obsługi pod nr *620 (najszybszy sposób) oraz przez internet po zalogowaniu na njumobile.pl/mojekonto/uslugi
Ta poczta głosowa, którą steruje się w przez krótkie kody oraz w menu *127#, to jakby jakaś inna poczta :-) Jej wyłączanie i włączanie powoduje tylko zmianę napisu w menu *127#, mówiącego o tym, czy poczta jest włączona czy nie. Nie wpływa ono nawet na zmianę statusu usługi w panelu internetowym.
Technicy chyba coś namieszali, i to ostro...
Uwaga: Sterowanie usługami pod nr *620 jest płatne. W chwili obecnej cena wynosi 0,19zł/min (ale nie więcej niż 0,40zł za połączenie) i jest naliczana od momentu wejścia do podmenu zarządzania usługami.
[edytowane przez wojtek000 o 16:20 w dniu 2015-11-02]