Problem z usługami | nju_klient (20.11.2015, 17:41)
Po pierwsze nie rób obciachu, bo forum nie służy kontaktom z obsługą BOK, więc nikt Ci oficjalnie nie odpisze, także szkoda Twojego czasu na pisanie elaboratu z numerami zgłoszeń i nazwiskami pracowników Nju.
Co do Twojego postu to raczej niespotykana jest to praktyka, aby operator z własnej inicjatywy oferował rekompensaty, ale może mamy inne doświadczenia w kwestii abonamentu w Polsce.
Jeśli faktycznie jest jakiś techniczny problem z Twoim numerem i nie pomogły kilkukrotne zgłoszenia to spróbuj przenieść go z Nju na kartę do innej sieci i jak się uda to dopiero wtedy przenieś ponownie numer do Nju z rachunkiem jako Nju dodatkowy.
Nie daję gwarancji, żę to pomoże ale lepiej zrobić ruch samodzielnie niż czekać na reakcję Nju skoro widać z Twojego opisu, że nie ogarniają tego problemu.