forumnju z rachunkiemofertaBardzo niska prędkość internetu

Bardzo niska prędkość internetu

 

Bardzo niska prędkość internetu (2015-10-06 10:37)

witam
Od rozpoczęcia się nowego okresu rozliczeniowego, oprócz pakietu 10GB, otrzymałem także zaniżony transfer do poziomu 0,07Mb/s. niezaleznie od technologii w jakiej jestem podłączony, nadajnika, miasta (GOP) i urzadzenia (testowałem kartę także na routerze HSDPA).
Zglosiłem problem w zeszłym tygodniu, niestety sprawa ciagle ma status "nowy", a po kontakcie z infolinią, wiem ze nie mam zalożonego błędnie lejka, ani innych "widocznych problemów " na koncie.
Na tej samej infolinii słysze przemiły komunikat, że termin "do" rozpatrzenia mojego zgloszenia to 1 listopada.
Da sie to ponaglić, czy musze zerwać umowę i podpisać na nowo. Jestem w nju z tym numerem chyba od 3 miesięcy i tylko pierwszy miesiąc nie miałem problemu z internetem. Wczesniej błednie naliczano mi transfer.

 

Bardzo niska prędkość internetu (2015-10-06 23:20)

Termin na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni. Jeśli Ciebie to nie satysfakcjonuje to kombinuj po swojemu. Zawsze dla pewności możesz kupić kartę njumobile na kartę z powitalnym pakietem 2GB i sprawdzić transfer w swojej lokalizacji.

 

Bardzo niska prędkość internetu (2015-10-07 07:56)

zgłoszenie techniczne to nei reklamacja w polskim prawie
Twoja wypowiedź jest chamska, nieuprzejma i napisana jak do gówniarza. Nie zyczę sobie takich tekstów, zwłaszcza że nie przeczytałeś mojego posta do końca albo nie potrafiłeś go zrozumieć, lub co najbardziej prawdopodobne nie masz kompletnie żadnej wiedzy o działaniu sieci komórkowej, lub jest ona oparta o złe wnioski. Twoja obecność na forum szkodzi operatorowi i jego wizerunkowi, a twoje zachowanie nijak nie przystaje do nikogo kto powinien się tu wypowiadać.

 

Bardzo niska prędkość internetu (2015-10-07 10:40)

Wstałeś lewą nogą, czy może masz kompleks niższości i na siłę dopatrujesz się u innych działań na Twoją szkodę, dlatego widzisz coś czego nie ma i nie czytasz tekstu ze zrozumieniem. Wskaż konkretnie, zacytuj fragment, który jest chamski, bo ja takowego nie widzę i żadnego takiego nie było w mojej wypowiedzi.

Reklamacja może dotyczyć również spraw technicznych, a czy będzie to reklamacja, czy zwykłe zapytanie to wszystko zależy od treści zawartej w zgłoszeniu, bądź tego jak operator zinterpretuje Twoje zgłoszenie. Skoro poruszasz temat prawa to zapewne znasz wymogi jakie powinna spełniać reklamacja, aby była to 100% reklamacja, a nie zwykłe zgłoszenie.

Sam pisałeś, że chcesz zrywać umowę i zawierać ją na nowo, bo jak mniemam jesteś niecierpliwy. To dostałeś konkretną informację, że odpowiedź na reklamację wynosi 30 dni, a jak Ciebie to nie satysfakcjonuje (nie chcesz czekać) to kombinuj po swojemu (zrywaj umowę i zawieraj ją na nowo).
Dla mnie zrywanie umowy i zawieranie jej ponownie zamiast poczekać na odpowiedź na reklamację to właśnie kombinowanie, a jeśli dla Ciebie to standardowa procedura, to tylko pokazuje, że każdy ma swoje indywidualne "standardy".

Aby wykluczyć kłopoty tylko na Twoim numerze to zasugerowałem zakup pre-paida w Nju. To czy problem w danej chwili i w danej lokalizacji występowałby również na pre-paidzie dałoby dalsze wskazówki jak można traktować Twój przypadek - jako problem indywidualny, czy być może dotyczący większej grupy klientów.

odpowiedź

Bardzo niska prędkość internetu | nju_klient (07.10.2015, 10:40)

Wstałeś lewą nogą, czy może masz kompleks niższości i na siłę dopatrujesz się u innych działań na Twoją szkodę, dlatego widzisz coś czego nie ma i nie czytasz tekstu ze zrozumieniem. Wskaż konkretnie, zacytuj fragment, który jest chamski, bo ja takowego nie widzę i żadnego takiego nie było w mojej wypowiedzi.

Reklamacja może dotyczyć również spraw technicznych, a czy będzie to reklamacja, czy zwykłe zapytanie to wszystko zależy od treści zawartej w zgłoszeniu, bądź tego jak operator zinterpretuje Twoje zgłoszenie. Skoro poruszasz temat prawa to zapewne znasz wymogi jakie powinna spełniać reklamacja, aby była to 100% reklamacja, a nie zwykłe zgłoszenie.

Sam pisałeś, że chcesz zrywać umowę i zawierać ją na nowo, bo jak mniemam jesteś niecierpliwy. To dostałeś konkretną informację, że odpowiedź na reklamację wynosi 30 dni, a jak Ciebie to nie satysfakcjonuje (nie chcesz czekać) to kombinuj po swojemu (zrywaj umowę i zawieraj ją na nowo).
Dla mnie zrywanie umowy i zawieranie jej ponownie zamiast poczekać na odpowiedź na reklamację to właśnie kombinowanie, a jeśli dla Ciebie to standardowa procedura, to tylko pokazuje, że każdy ma swoje indywidualne "standardy".

Aby wykluczyć kłopoty tylko na Twoim numerze to zasugerowałem zakup pre-paida w Nju. To czy problem w danej chwili i w danej lokalizacji występowałby również na pre-paidzie dałoby dalsze wskazówki jak można traktować Twój przypadek - jako problem indywidualny, czy być może dotyczący większej grupy klientów.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

97 gości i 0 zalogowanych użytkowników