Wstałeś lewą nogą, czy może masz kompleks niższości i na siłę dopatrujesz się u innych działań na Twoją szkodę, dlatego widzisz coś czego nie ma i nie czytasz tekstu ze zrozumieniem. Wskaż konkretnie, zacytuj fragment, który jest chamski, bo ja takowego nie widzę i żadnego takiego nie było w mojej wypowiedzi.
Reklamacja może dotyczyć również spraw technicznych, a czy będzie to
reklamacja, czy zwykłe zapytanie to wszystko zależy od treści zawartej w
zgłoszeniu, bądź tego jak operator zinterpretuje Twoje zgłoszenie. Skoro poruszasz temat prawa to zapewne znasz wymogi jakie powinna spełniać reklamacja, aby była to 100% reklamacja, a nie zwykłe zgłoszenie.
Sam pisałeś, że chcesz zrywać umowę i zawierać ją na nowo, bo jak mniemam jesteś niecierpliwy. To dostałeś konkretną informację, że odpowiedź na reklamację wynosi 30 dni, a jak Ciebie to nie satysfakcjonuje (nie chcesz czekać) to kombinuj po swojemu (zrywaj umowę i zawieraj ją na nowo).
Dla mnie zrywanie umowy i zawieranie jej ponownie zamiast poczekać na odpowiedź na reklamację to właśnie kombinowanie, a jeśli dla Ciebie to standardowa procedura, to tylko pokazuje, że każdy ma swoje indywidualne "standardy".
Aby wykluczyć kłopoty tylko na Twoim numerze to zasugerowałem zakup pre-paida w Nju. To czy problem w danej chwili i w danej lokalizacji występowałby również na pre-paidzie dałoby dalsze wskazówki jak można traktować Twój przypadek - jako problem indywidualny, czy być może dotyczący większej grupy klientów.